Saturday, December 10, 2011

MISTERET KABIRIKE DHE PUNA CIKLOPIKE

                      MISTERET KABIRIKE DHE PUNA CIKLOPIKE
   Kur ne i qasemi historise ne gjejme se misteret aktuale Kabirike ishin vazhdimesi e Pellasgjise te perjetesuar ne Samothraki ku ata kishin ekzistuar qe nga nje epoke e larget,shume larg nga koha e krishtere, dhe ku ata u mbajtën me nderim të madh, jo vetëm për antikitetin e tyre por per pastertine e doktrines se tyre.  Ata thonë se kanë ruajtur shumë teknikën e tyre në gjuhën Kaldease, dhe e kanë ruajtur shumë simbolizmat masonike të cilat ne i kemi parë dhe në praktikat kineze, për banorët vendës të Greqisë, Pellazgët, ishin një rrace aleate, dhe Dr Petrie pohon se para-heleniket, ose para-arianet, ishin në Egjipt, qoftë si miq apo si të burgosur, 2500 pes, me gjith qyteterimin e tyre. Fillojne luftrat Barbare, dhe gjatë epokës së shtypjes banoret e vjeter  reduktohen, ne I gjejmë ato të shprehura ne Pelasgji  me nje sere prej 26 mbretërish te ndjekur nga 7 priftërinj. Egjipti në fund I dërgoi sunduesit e tyre ne vendin e vet te cilet u kthyen me prosperitet, themeluan qytete dhe u dhane atyre ligjet. Me këtë ne mësojmë se Misteret  Kabirikre praktikoheshin ne Samothraki, dhe se ata ishin, apo kishin qenë,  ne një vllazeri  e cila ishte e kombinuar me artin dhe fene. Herodoti thotë se Samothraket I kishin keto mistere nga Pelasget, dhe se ata mësonin të iniciuar nga një traditë e shenjtë, pse figura e Hermesit, Merkurit, ose Kadmit u ndërtua në një mënyrë të veçantë, nga e cila kemi mbledhur ate që ata kanë përdorur simbole mashkullore si emblem të kompetencave gjenerues të natyrës, dhe këtë historiani, i cili e ka shkruar 450 pes, na tregon se emrat e perëndive të tyre ishin nxjerrë nga Egjipti, si në kohët e lashta ata kanë përdorur termin e përgjithshëm "disposers."
   Pikëpamjet e të gjitha autoriteteve janë në unison me ato të Frederik von Schlegel, i cili thotë se ky popull primitiv  ndertoi ndertesat Ciklopike te Greqise dhe Italise, duke qenë banorët e parë që ishin pushtuar dhe u moren nga emigracioni I Deukalionit Arian, që ata ishin një popull që kishin tipare të përbashkëta me ato të vendeve të tjera, në një kohë të largët. <<"filozofia e historisë", fq 234.>>
    Para se të kemi parasysh Misteret e tyre ne do të themi diçka te arkitekturës së tyre, një stil që është i antikitetit parahistorik. Ajo ishte shumë masive, dhe e ndërtuar me blloqe të parregullt dhe të mirë-lidhur të përmasave të mëdha, aq mirë i thurnin që edhe pse pa çimento një teh thike nuk do të hynte në nyjet e mureve, dhe të vendosura në nje mënyrë që një bllok i madh mund të tërhiqej pa e rrezikuar strukturën. Instituti Francez, në 1804, gjurmoi rreth 150 qytete që ishin pjesë e mureve Ciklopike, të paktën, dhe 127 prej tyre ishin në Evropë. Straboni thotë se ndërtuesit kanë qenë nga Siria në Azinë e Vogël, me të cilin ai do të thotë Asiriane, shkrimtari i njëjtë përmend shpellat e medha ne Argos te cilat ishin shnderuar ne labirinth nga Ciklopet, dhe këtu ishte një statujë e babait të perëndive,e cila kishte një sy të tretë në mes të ballit, dhe kane thene se e kane sjelle ne pallatin e Priamit ne Troje, një qytet aziatik i lidhur ngushtë me Asirine.
   Plini pohon se në ishullin Lemnos, shtëpia e Mistereve Kabirike, ka pasur një labirint me 150 kolona, ​​çdo gur prej të cilave mund të lëvizej nga një fëmijë, kështu që ne mësojmë se ato gure I ngjanin figurave te Druideve, dhe Dr . Daniel Clarke gjeti një rreth prej guri në majë të malit Gargarus, ku perënditë, sipas Homerit, të mbledhura në rrethimin e Trojës. <<"Anacalypsis.">> Plini: atributet e punës të hekurit për shpikjen e tyre, dhe banorët e pare te Sicilise jane te kesaj race. Achilles Statius, peshkopi i Aleksandrisë, përmend një statujë në një tempull në malin Cassius, midis Sirisë dhe Egjiptit, i cili mbajti një shegë në dorë;. Ky është një tempull i cili e konsideron të Sanconiathon janë ndërtuar nga pasardhësit e Kabirit <>
    Masoneria veçanerisht ka gjetur mbi majat e maleve, një pozicion në të cilin Homeri vendos Ciklopet dhe Lastragonet, dhe qendrat e vjetra Pelasgjike. Ajo kërkonte një tendosje të madhe të forcës fizike, me vonë, akoma greket e lashte i atriubonin punen gjigandeve te cilet kishin nje sy ne mes te ballit,sic  kishte statuja e Priamit të hyjnisë së tyre. Mitologjia i bën ata  bijtë eNeptunit dhe Amfitrites, që  e përmbysi Jupiteri dhe hidhet në tartar ku ata  do të bëhen asistentë të Vulcanit, duke caktuar një popull –deti si punëtorë te hekurit dhe gurit, dhe tipike nje skllaveri e zbutur nga pushtuesit e tyre arian. Ata kane sajuar te bejne draprin e Kronosit Pellasg ose Saturnit, dhe latinet I beri zot te bujqesise, mbreteria e te cilit  ishte bazuar ne anijen Samothrake, ku udhëtarët kishin vendosur per te ngritur nje tmpull per misteret e tyre. Ata Ciklopet kane pretenduar me tej per te ndertuar nje altar te Jupiterit ne trajte kubi prej bronxi mbi te cilen babai I perendive beri betimin e tij para se ta sulmonin Titanet, dhe mbi këtë altar ishte gdhendur emri i Hyjnisë. Tre Ciklope kryesore  janë përmendur - Brontes, Steropes, dhe Paracmai. Ne shohim se si Hirami, i cili ka kredi për ndërtimin e tempullit të Solomonit, të Kabiri Ciklopet jo vetem qe ishin ndertues te afte ne gur por te afte te perpunonin bronxin dhe hekurin, një subjekt race Vulkanike, e cila hyri në përdorim në lidhje me kohën e kolonizimit egjiptian, pas kohes se barbareve te shkateruar nga lufterat ariane.
   Përveç Indise, të cilat ne i kemi përmendur në tempujt shpella, dhe Greqia,dhe vende të tjera e kanë këtë stil të lashte të Masonerisë, dhe Sirisë, nën ndikimin e babilonasve, ka shumë gjurmë të saj, më të vjetër se pushtimi i Joshuas dhe Abrit, dhe është krejt e mundur që pushtuesit Hebrenj te kishin shume anime te vecanta nga shkolla e tyre e Melchisedek, mbret i Salemit.
   Ajo ishte treguar nga Monsieur Perotti se disa nga rrënojat më të lashta në Palestinë janë Ciklopike, ose ato I perkasin atyre Pelasgjike, dhe ne disa raste në Efrata ose Zelzah, në vende të tjera janë më vonë rrënojat e një stili të përzier, te ndërtuara dhe te perbera ne shumekende me blloqe katrore, në Rama është një port qe i ngjan, në një shkallë të vogël  Atreut te Mikenes; <<". Fytyra e Errët" Mag ", 1862, VIII, f. 384.>> Rrënojat Ciklopike ekzistonin edhe në Bashan dhe Baalbec. The Fosbrooke Brother Rev thotë: " Numëratori i portës se luanëve në Mikene, e cila ishte ndërtuar nga Ciklopet,ku mbeshteten keter topa ose keter rathe, të cilat janë të rrethuar nga një numërator përsëri i dytë, të ngjashme me të parat ata mendojne se eshte rjedhim I adhurimit te Mithras e luanit qe eshte simboli I tij. Forma trekëndëshe e gurit kishte një kuptim të veçantë. Ciklopet ishin adhuruesit e zjarrit, Vulkanit, dhe diellit. "
  Më e vjetër dhe akoma më e rëndësishme se Mikena është zbulimi i fundit në Kretë ne pallatin e Minos në Knossos, me veprat e tij të artit, dhe labirintit e tij Dedalian i kalimeve dhe dhomave, por tabletat akoma me te shquara te dhenat e hieroglifeve dhe te alfabetit .
   Në një artikull në Builder në 1865, Monsieur Renan thotë se ky stil është më i lashti në botë, përveç se piramidave, dhe ai thekson se Homeri përmend me forcë te madhe  muret e Tiryns ne Mikene e ne Argolis, e cila është 20 metra e trash: ne stilin etrusk, thotë ai, rrjedh prej saj, por kur ajo kishte bërë një përparim të percaktuar, pasi ajo tregon njohuri të përmirësuara arkitektonike. Ai gjithashtu vë në dukje që  Masoneria ekziston nga një traditë e një race të lashtë e gjigantëve,të cilët kanë vdekur ose janë shkatërruar dhe ai ia atribuon eshtrat këtij stili. <>
   Britani. Arkitektura shumë e madhe e Ishujve Britanikë është shquar dhe mund të shkojnë nga 4,500 në 1,500  vjet p.e.s, <> dhe janë përshkruar edhe nga Toland se ata kane ekzistuar 200 vjet më parë. Rrathe të shumta prej guri ishin të përkushtuar ndaj diellit: në Ishullin e Lewes ka 12 obeliskë dhe 13 në qendër qe përfaqësojn timonin e një anije, dhe të arrihet me një kalim me obeliskët e dyfishtë  prej secilit nga19 gurë me një rruge hyrje. Ne kemi këtu 12 shenjat e zodiakut, Dielli, dhe cikli Druid e 19 vjet. Në Shën Burien në Cornwall është një tempulli me 19 gurë, çdo 12 metra larg, dhe një lartësi më të madhe se 20 në qendër, kjo mund t'i referohet ciklit e 19 viteve per 12 muaj. Në këto tempuj një altar i madh ishte ngritur pranë të cilit qëndronte  Cruimtheari apo prifti, dhe ngjitur janë gjetur gurë të jashtëzakonshëm që mund të lëvizin nga një kontakt në vendin e duhur, ndërsa në vende të tjera ata rezistojnë me te gjithë forcën e njeriut. Toland përmend një nga këto Cromleachs në Cruich, në Cavan, të vendosur në mes të 12 obeliskëve te, mbuluar me bronz, mbi të cilin qëndronin statujat e perëndive, ndërsa guri-perkulur ishte i mbuluar me ar dhe argjend.
   Rrathet e Stonehenge janë 3.600 vjet të vjetra, sipas llogaritjes e Profesor Norman Lockyer, themeluar mbi orientimin e saj si një tempull Diell-1680 vjet pes Kjo llogaritje është konfirmuar nga zbulimi në 1901, kur bën disa riparime, nga dy përshkrimet ne gurë, të cilat të dy rrethet janë të përbërë, së bashku me akse stralli te ashper dhe cekice të kohes para-bronzi, "dmth", 1500-2000 BC
   Në citimin e autoriteteve të ndryshme që kemi cituar nuk është e mundur të vijë në çdo përfundim tjetër se Ciklopet ishin primitive ndërtues dhe punëtorët e metaleve, dhe se pasardhësit e tyre ishin deri te Kabiri afrohet koha e krishtere dhe nje vllazeri fetare operative e cila me pas u be krejtesisht speculative. Nuk është ne bazat mitologjike për asimilimin e kombeve të ndryshme që praktikonin stilin e Ciklopeve. Plutarch citon Anticlides ka pohuar se Isis ishte e bija e Prometeut, i cili si një zbulues i artit ishte një Kabir, dhe gruaja e tij Dionysos ose Bacchus, dhe Dionisi Halicarnassus thotë se Atlasi la banesën e tij në malin Kaukaz dhe u bë Mbreti i Arcadia. Apollodorus pohon se ky Atlasi ishte djali i vëllait të Japhetus dhe Prometeut. Pausanius na informon se Arcadianet ishin të gjithë Pelasge, siç ishin edhe banorët e Argos, se pellazgët kishin këtë emër nga një Mbret Palagius  <> Dionisi është asirian, dhe indian si Dionysos, ndërsa pa dyshim egjiptian si Bacchus,. Pra master Dionysianet e Greqisë mund të kenë nisur nga Kabiri. Raol Rochette konsideron Ciklopi Palaemonius, të cilit ju ngrit një vend i shenjtë, Heracles Tyrians. HP Blavatsky thotë se-ndërtuesit e shtyllave të shenjta në Gadir jane mbuluar ato me karaktere misterioze dhe shifra, e njëjta gje është gjetur në muret e Ellora, që prishen tempullin e gjigandit ne Visvakarman "ndërtues dhe mjeshtër të perëndise. " Ajo është mjaft e mundshme se forca fizike superiore e Ciklopeve ka një themel në fakt. Përveç dëshmisë së shkrimtarëve të lashtë, të mbledhura nga njerëzit ne vulën e Grotius, në lidhje me ekzistencën në një kohë te një rrace te gjigantëve, ka qenë zbuluar kohët e fundit në Piemonte në Moravia skeleti i një familje njerëzore, krah për krah me kockat e Mammothit, atë të njeriut e nje"madhësie te jashtëzakonshme." Në shpellë të Rochers rouges, Mentone, skeletet janë gjetur nën 29 këmbë stalagmite gëlqerorë , të cilat mund të mendojnë se përfaqësojne 8000 vjet, ajo e një mashkulli ishte 7ft. 9in. pa kokë, dhe ajo e nje femre 6ft . 3in.
   Misteret Kabirike. Në mënyrë që të arrijë në një ide te Mistereve Kabirike dhe disa perëndive të tyre të medha, ose fuqi, duhet të pranojmë lashtësinë e tyre, dhe fakti që plejada e tyre kryesore ishte Arusha e Madhe, shtatë yjet. Nga Pleiada  ylli i shtatë kishte humbur, "gjashtë yje paraqiteshin si shtate." Ne duhet të marrim në konsideratë faktet më të habitshme të natyrës, të cilat çuan në ndarjen e kohës në ditë, muaj dhe vite. Masa e parë e kohës është një konkurs midis dritës dhe errësirës, ​​një ditë dhe një natë, ose atë që është e njohur deri tani si një revolucion I rotullimit të tokës reth diellit. Masa tjetër e kohës ishte lindja dhe perendimi i hënës, apo atë që ne e dimë si një revolucion mujor të retullimit të hënës reth tokës. Ajo do të theksohet se të shtatë yjet e Arushes se Madhe bëjn një rotullim të plotë në 365 ditë. Të 13 ciklet hënore dhe diellore në 12 muaj nga lindja vjetore dhe perendimi i diellit është një llogaritje  e më vonëshme dhe më e komplikuar e një viti, edhe pse ajo korrespondon me revolucionin vjetor të rotullimit të shtatë yjeve polare ne qendër, e cila ishte ajo që Kabiri qartë përkujtoi .
   Dielli ishte semit, e jo simbol Kabirik, dhe ndoshta mund të tregohet në himnin arkaik te fitores se Hea Akkadiane mbi gjarprin me shtate koka. Ndryshimet e tjera të simbolizmit ne kemi shtatë perënditë aplikuar në kaq shumë fusha, ose në planetet, dhe përfundimisht anthropomorphise me shtatë perëndite e artit. Ne lexojmë <> "njerëzit e Babilonisë bënë Sukoth Benoth," e cila kuptohet të jetë adhurimi ne  imazhin e Pleiades. Mjeku Walker Arnott ne fund deklaroi se askush nuk mund të kuptonte ritualet masonike, pa një njohuri të plotë te astronomisë. Këto konsiderata kanë tendencë për të provuar lashtësinë më të madhe të sistemit Kabirik, se pari Misteret që e bene një zot te vdiste ne sistemin tone diellor, dhe ka gjithashtu një bazë më të lartë shkencore, sikur i jep origjinën e sistemit qendror nga ai I diellit, rerth të cilit të gjitha globet rrotullohen. Ajo është mbi këto fenomene natyrore, spiritualizimi me  Misteret, që ceremonitë e tyre janë themeluar. Apollodorus dhe Varro thonë se Kabiri Adhuronte qiejt e tokes nën emrat e Uranit dhe Gaia si krijuesit e njerëzimit: Hindu shpirtit dhe materies.
   Sipas Sanconiathon dhe Fenikasve, te Kabiri ishin tetë bijtë e SadIkut, prej të cilëve më i riu, i quajtur Eshmun apo Akmon, ose në Kadmi me versionin Pellasg, u vra nga të tjerët. Misori, vëllai i Sadikut, ishte babai Thotit, dhe ka marrë trashëgiminë e Egjiptit, ne të dhënat Kabirit, një kërkesë që banorët më të lashtë të Egjiptit, kishin me këtë ritual. Nga këta te tetë, tre ishin më të njohur, dhe te quajtur nga Axieros Pellasget, Axiochersos, dhe Axiocheres, dhe si "XI" është, "chi", ajo ishte sugjeruar <> që këto emra mund të shndërrohen në Kaldeane si Ahea , Ashuri, Ahea, e cila është e barabartë me unë jam që jam. Z. Edward C. Mbreti <<"Akkadian Zanafilla," f. 59; "Eksodi" iii. v. I4; Ahih Ashr Ahih>> lexon këto fjalë Aja, Asherit, Aja, dhe, Thedoret kur i kërkuan një çifuti  shqiptimin e vërtetë të emrit të shenjtë, çifuti tha: "ya," dhe shkroi "aya," por. ai nuk ishte i lejuar nga ligji i tij qe të shpallë emrin e shenjtë. Ne mënyrë të barabartë në Masoneri nuk është një fjalë që mund të jetë e shkruar, por jo e shprehur, dhe ka një mënyrë se fjala nuk mund të jetë e shkruar. Disa shkrimtarë supozojnë se të tre Kabiri, ose Corybantes, simbolizojnë diellin, hënen dhe token, nje race mes të cilave njëra është menduar të jetë vrarë në errësirë, dhe të citojme fjalët e Hesiodit - "njomur me gjak dhe duke rënë me duart e dy trupave qiellore. " Një nga zotat quhej Eubulos, e shprehur në mënyrë të ngjashme për tri fjalët e përdorura në Masonerine "e lashtë", e cila kishte një referencë në tempullin e Solomonit, i cili të gjithë shkrimtarët e lashtë pranojnë qe ishte I te njëjtit lloj të universit.
   The Casmillusi i vrarë kishte kuptim të njëjtë me Osirisin dielli-zot, dhe në librat fenikas, babilonase, dhe egjiptian, dhe kosmogonise  janë disa referenca kurioze të cilat mund të jen tipike me rrethprerjen, pagëzimi Mithraic i gjakut, dhe Taurobolium apo pagëzimi i gjakut te demit , e cila është përmendur në versionin Phrygian te riteve Kabirike. Kështu, në autoritetin e philo Byblus, ne kemi legjenden e Kronosit që ai derdh gjakun e djalit të tij si sakrifice për Uranin atit të tij dhe beri familjen e tij synet, dhe nga fjalët e përdorura kjo duket se kishte vepruar simbolikisht me Misteret. Në një tjetër legjendë, El castrates Urani ati i tij, në mënyrë që të fekondonte lumenj, në të cilën është gjetur embrioni i parë të jetës. Përsëri Bel Merodach hapi dragonin Tiamat, apo kaosin, nga e cila ai vazhdon. Në Ritualin egjiptian i të vdekurve është thënë: "gjaku është si dielli."
   Shkrimtarë masonike na tregojne se simbolikisht jane Iniciuar duart e tij në gjakun e Kasmillusit te vrarë. Këto perëndi te vrara, si në rastin e Osirisit dhe Adonisit, zakonisht vuajnë në pjesët gjeneruese, tregues i transferimit të parimit të jetës, dhe kjo është thënë mithologjisht se kur dy perendite e tjera vrane Kasmillusin ata ikën dhe ne gjoks përmbajnë organet gjenitale te tij në Etruria, në të cilën ne kemi pa dyshim një njoftim të kolonizimit.
   Perënditë Kabirike ishin instruktore të njerëzimit në të gjitha njohuritë e dobishme, rite magjike, ndërtimin, shkrirjen dhe perpunimin e metalit, ndërtimin e anijeve, muzikë, etj, dhe ut. Sanconiathon thotë se Urani ishte babai i skulptorëve, siç ishte Hirami Abiv babai i masonëve, punëtorët metalurget, gdhendesit, dhe ngjyruesit, në te vërtetë ishin një Kabir. Faber konsideron se termi marangos me të cilin latinët percaktuan në përgjithësi  nga Kabiri, dhe ai gjithashtu pohon se "të gjitha ndërtesat më të vjetra të shquara të Pellasgjise, Egjiptit, dhe Azise se Vogël u atribohen Kabirianve ose Ciklopeve ndertues." <>
   Si edhe ritet e shpallura për të udhëzuar nje kandidat në yshtje të tilla  ne e dimë qe janë përdorur nga Akkadianet e Babilonisë që vetëm do të tregonin identitetin e origjinës. The Hyde mësimin ja atribuon Kabirit në Gabri, Guebri, adhurures I zjarrit te diellit , dhe si zot i vrarë është quajtur Akmon, e cila fjalë gjithashtu do të thotë një kub prej tetë këndesh, qielli apo Urani, prandaj është e barazvlefshme me Ur semite dhe Urim , dhe në distancë të Hiramit, babai i të cilit thotë se Jozefi u emërua Ur.
   Është thënë se ceremonia iniciuse në misteret e Samothrace zgjati tri ditë dhe që u quajt "kurorëzimi," dhe se vallet mistike që përfaqësonin  mocionet e trupave qiellor ishin kryer reth fronit, i cili lidh ritin me astronomine. Një gur – I bardhe u paraqit te inicohet si një simbol i anëtarësimit. Kosheret e bletëve janë ruajtur në tempull, dhe shpella te brendshme ose tempuj të shenjtë qe përmban një dhomë pyramidiale si vendin e saj më të shenjte. Heckethorn pohon se në degën Phrygiane te këtyre mistereve kishin një pemë pishe të prerë për të formuar një kryq, me figurën e një njeriu mbi të, dhe e njëjta gjë pohohet nga Druidet britanike. Varrin e Midas në Phrygia është i stolisur me, kryqe. Eusebius, të cilët mund të shohin vetëm anën e keqe te Mistereve, shkrimi I tyre ishte I te njejtit stil si ai laik modern mbi shkrimet e shenjta. Ection, thotë ,ai  themeloi Misteret Samothraciane, dhe Venusi i nisur nga anëtar i Uranit i cili u hodh në det, prandaj një Kristal i kripës është simbol i gjeneratës. Këto janë ato që Phrygianet festojnë si ritet për Attys, Cybele, dhe Corybantes. Shenja të caktuara ishin, "Unë deri teni kam nje def. Kam pirë nje cimbali. Unë kam nje tabaka mistike. Unë kam rënë në shtrat." Shprehje të ngjashme janë gjetur në mesin e Druidve, dhe ishin të njohur për inicimet Eleuseniane. Ato janë, alegori por jo ritet aktuale.
   Klemensi i Aleksandrisë duke folur për këto Mistere thotë: - "E di se ka vrarë vëllain e tyre të tretë ia mbuluan kokën e trupin e vdekur me një cohë të kuqe, e kurorëzuan atë (ose rrethuan atë me një kurorë), dhe mbajtjen ate ne majen e një shtizë (apo duke mbajtur atë në një mburojë prej bronzi), e varrosën nën rrënjët e Olimpit. misteret janë vrasjet  dhe funeralet ."<<" Ars Quat. Kor. " v., f. 173. - "Nxiti," ch. ii., edhe "Eiusebius," prep. "OQ." c. iii., b. 2.>> Ku dy zota vrane një te trete  referimi mund të jete në dy sezonet e dimrit.
   Babyloni. Ne tani do  te shohim bashkekohesit e Ciklopeve te Babilonise ose Kabiret. Berosus thistorina Kaldeas na jep te dhenat e qyteterimit Babilonas qe ka ardhur nga nje Zot gjysem njeri gjysem  peshk,nga burimet egjiptiane. Besimi i Akkadianve te vjetër ishte e një natyre magjike  Amuletat, si në Misteret Kabirike, ka luajtur një rol kryesor. Ata adhuronin elementet e natyres dhe shpirtrat, të cilët besohet të jenë sunduar nga tre perëndi të medha - Anu Suprem; Hea sundimtari e tokës nga anija e tij qiellore, dhe Mulgi Zotit të nëntokës ose HadesI. Secila nga këto kishte bashkëshorten e tij femërore. Hea është homologu hebre I Zotit , ai ecën me, bisedon me, dhe udhëzon njerëzimin, dhe një himn, e cila është ndoshta më i lashtë në botë, përshkruan fuqinë e tij dhe mund me fitoren e tij me gjarprin me shtate koka, një metaforë e gjetur ne mënyrë të barabartë nga Lapland, Thibet, Egjipti, India,Pellasgjia, dhe madje edhe Jukatani. Këta Akkadian ishin, si Egjiptasit dhe Maya, ndërtuesit e piramidave, dhe rrënojat e Babelit ose Borsippa është po e kësaj natyre. Ajo u quajt shtëpia e Bit-zida , dhe ka një cilindër  te lashtë i cili përfaqëson një piramidë shtatëlarte, në krye e të cilit është një dorë gjigande, dhe tetë besimtarët, që korrespondojn me perënditë Kabirike e rrethojnë piramidan me adhurim.
   Lokaliteti i Babilonisë u dha atyre spekulime ne dy shtyllat e Medha, në "malin e botës," në verilindje, ose Ararat, të cilat ata gjithashtu i quanin "shtëpia e zotave," dhe e cila ishte për ta atë që Meru ishte tek Arianėt , dhe një mali korrespondues në jug perëndim, nga erdhi zbritja në fushën e Mulgi sundimtarit të të vdekurit, prejardhja e te cilit supozohet të ishte ruajtur nga shtatë muret koncentrike, me një portë në çdo mur. Të gjitha malet e medha te Lindjes janë të përfaqësuara si vendbanimet e një rrace spiritualiste.
   Në një periudhë të largët priftërinjtë kishin përbërë një epike në dymbëdhjetë libra plot me yje dhe pergjigja mbi te cilen ishte zoti-diell - në Akkadian Isdhubhar, në Heracles egjiptian, në Tyrian Melcarth. Ajo fillon librin e parë apo muajin me rrethimin e Ghizdubar ose Isdhubhar në Ereku - është drita që mposht errësirën. Në vendpushimet e dyta dhe të treta heroi rehatoej të Heabani profeti. Në te katërtin dhe të pestin nuk ishtë luftë, figura e stuhise thelbesore. Në te gjashtin dhe ne te shtatin ne kemi jetën dhe çrregullimet e heroit ne Ishter, besohet se i referohen ndryshimeve të  hënës. Ishtari zbret në ferr, si Ceres e Pellasgjise, qe kërkon ndihmë nga Mulgi, dhe është i zhveshur ne disa pjesë të veshjes së saj në çdo portë të shtatë mureve. Në te tetin dhe të nëntin kemi cudine e heroit ne një kopsht Paradisial. Në te dhjetin  heroi është transportuar mbi Stiks se ai mund të kthehet për shëndetin nga Tamzi. I njëmbëdhjeti është një llogari të ngjashme të përmbytjes që ka Zanafilla.I dymbëdhjeti përkujton vdekjen e Heabanit.
   Në analogji me këtë numër shtaten e shenjtë, kulla e Babelit kishte shtatë tregime, dhe Herodoti na informon se Ecbatana në Media ruhej nga shtatë muret koncentrike, secila prej të cilave, siç ishin tregimet e Babelit, ishte pikturuar për të përfaqësuar një nga shtatë sferat ose planetet. Misteret Mithraike pse proto-Mediana në konceptimin e tyre, ishin ariane kur ne u njohem historikisht me ta, dhe ata kishin shtatë shpella e iniciuar per të kontaktuar nga portat e një piramidë të shtatë vendeve, dhe gjykimet e fillimit janë allegorisuar pa dyshim nga ana e lashtë persiane poeti Ferdus, në peshë-Khan, ose veprat e Rustam. Në këtë implikimi është e qartë se mitologjia ishte më e lashtë se ngritjet e civilizimit te tyre qe simbolizonin ate,këto janë te vjetra në historinë e botës. Kulla e Babelit ose Borsippa ", e cila kishte mbetur e papërfunduar që nga vërshimi," u plotësua nga Nebukadnetsari, me shtimin e një historie "sipas dizajnit origjinal", kjo e fundit përbëhej nga një dhomë në trajtë kubi si një vend i shenjtë për Zotin , emërimet janë prej ari.
   Tempulli më i vjetër në botë mendohet qe të jete zbuluar nga ekskavatorët në Biaya në Babilonine Qendrore. Muret e kullës së parë u zbuluan kur ishin duke u pastruar. Mbishkrimi i parë në sipërfaqen e murit ishte vulosur te tulla me emrin Dungi  e 2750 BC Pak më e ulët u shfaq një pjesë crumpled prej ari me emrin Sim Param të cilët jetonin në 3750 BC (Kronika Fytyra e Errët ", 15 gusht 1908.)
    "Shtatë monarkitë e Medha," Profesor George kushtet Rawlinson Kulla e Babelit e "Birs-i-Nimrodi," ne tempullin e lashtë e Nebos në Borsippa. Ky ishte një katror i përsosur me shtatë ascents ose faza, 272 metra në bazë, çdo mënyrë, të katër kendet përballeshin pikat kardinale, dhe shtatë faza ne një lartësi prej 156 metra, më e larta e të gjitha ishte nje kub i përsosur dhe Sanctuari e Perëndisë. Marrëveshja Rawlinson është si më poshtë: -

FAZA. NGJYRA. PLANET.
, Bodrum Zi, Saturni.
Faza e dytë, Orange, Jupiteri.
Tretë "të kuqe të gjakut, Mars.
Së katërti "Artë, Sun.
Pestë "Yellow Pale, Venus.
Gjashte "kaltra, Merkuri.
Shtatë "Silver, Hena.
   Një plan i ngjashëm simbolik ka ekzistuar në Indi, për ne gjejmë shtatë gjykatat të cilat , ose  ajo qendrore, nuk ka kulm. Në Egjipt, ne Piramidat me të lashta, Saccarah, përbëhej nga shtatë faza, e njëjta  gjë dhe në mënyrë të barabartë kanë ekzistuar dhe në Meksikë.
   Të gjitha punimet e mrekullueshme te punuara nga Hea Perëndia e tokës janë kryer në bazë të një fjale omnifike, e cila do të duket se kane humbur në Magi, edhe pse priftërinjtë e Egjiptit të lashtë duket se kanë pohuar se ata e pushtuan, dhe ata kishin një zot "emri i të cilit është i fshehur." Besimi hebre për fuqinë e pashprehur e emrit JHVH, Perëndia e tyre - Yahvah, Yihvah, ose si ne, gabimisht, e përdorin atë Zoti, duket se do të jetë i bazuar në këto besime. Yahvah.
   Asirisa. Një bashkim i plotë i besimeve Akkadiane dhe semite kishin ndodhur para 2500 BC, dhe popullata ishte bërë e njohur si Kaldease. Asiriane,nga Babilonia e civilizuar, u rrit në pushtet, edhe pse fillimi i saj i saktë nuk është gjurmuar. Rreth 1820 pes, Samsi-Vul ndërtoi në Assur një tempull për Anu dhe Vul, dhe Iritak ndërtoi një të quajtur "Shtëpia e shpëtimit." Samsi-Vul  ka riparuar edhe tempullin  Ishter pastaj në Ninivë. Rreth 1350 para erës sonë Budil  ka ndërtuar një pallat në të cilën pasardhësit e tij Assur Vul-Nerari I.u zgjeruan që djali i tij Shalmaneseri 1300 pes ende të shtrihej më tej, ai gjithashtu ka restauruar tempullin e madh të quajtur "Mali i botës", ai më tej ndërtoi qytetin e ri të Caleh, rreth 18 milje nga Ninive, ku nderoti një pallat në vendin e fundit, dhe  riparoi  tempullin e Ishter atje. Djali i tij Tugulti-Ninip {49} mori titullin "Mbret i Kombeve , mbreti i Sumar dhe Akkad, dhe pushtuesi i Karduniyas" (Babiloni). Ndërtues tjetër i madh ishte Tiglutli-Pileser, 1120 pes, ai rindërtoi tempullin e garancive, pas kalimit të viteve 701 dhe ngriti atje dy kullat pyramidiale, ai gjithashtu përmirësoi pallatet e garancive dhe Ninive, dhe e la vendin e tij të shquar nga monarkite e botës. Tabletat e tij, në Muzeun Britanik, përfaqësojn atë me një kryq Maltes që varet nga gjiri, dhe nuk është gjithashtu një dekorim nga ndonje mbret tjetër që e ka si dekorim.
   Nuk është një konfirmim disi i shquar i Asirianeve të antikitetit të sistemit masonik e shenjtërimit  ku gjendet në mbishkrim. Kur Kiri, mbret i Persisë zbuloi  themelet e paraardhësve të tij të hershm në Asiri,-Bani-Pal, ai thotë: - "unë kam hedhur themelin dhe e bëra të qëndrueshëm me tulla, me birrë, verë, vaj, dhe mjaltë ."<<" të dhënat e kaluara, "iv, f. 171.>> Ne mbishkrime të tjera jane përmendur, dhe per sakrificën e kafshëve. themeli i Cilindrit Naboniadus, një mbreti Babilonas i pushtuar nga Cyrus, flet për zbulimin e gurit- themelit te tempullit ndërtuar nga Naram, i biri i Sargon te Akkadias pushtuesit semite të Babilonisë 3200 vjet më parë. Germimi i fundit thuhet se ka nxjere te dhenat e Babilonise 8000 BC
   Diçka e natyrës së fillimit duhet të ketë ekzistuar në mesin Augurs dhe skribët e shenjtë. Profesor Sayce Hibbert ne ligjeratat e tij ka këtë qëllim - Një tabletë thekson se një parandjenjë duhet të jetë, "e pastër pa të meta me prejardhjen në dorë ose këmbë," dhe flet në këtë mënyrë se vizioni që I është shpallur atij para se ai ishtë "i inicuar dhe i udhëzuar , në prani të Samas Rimoni, në përdorimin e librit me majë shkruese, "nga" vinin sekretari i, e udhëzuar, i cili mban shenjtëroren e perëndive, "kur ai është bërë për të zbritur në një imitim artificial te ulët ne botën qe nuk sheh "me altarët në mes të ujërave, thesaret e Anu, i Bel, dhe Hea, pllakat e perëndive, shpërndarjen e orakullit te qiellit dhe tokës, dhe pema kedri, të dashurit e perëndive të medha, që duart e tyre kanë shkaktuar ritet. " Mendohet se çdo shenjë e zodiakut babilonase kishte qëllim të tij të veçantë të priftërinjve, në të dymbëdhjetë shenjat.
   Në shumë e shumë vende në stabilitetin e përjetshem dhe fuqinë e hyjnisë u përfaqësua nga një bllok katror apo gur kubik. Maximus Tyrius duke folur për adhurimin e disa zotave nga Arabët thotë - "Statuja që kam parë atje ishte një gur katror." Phurnutus ka folur për trajtën e Hermesit ose Merkurit - "Si figura katrore tregon ngurtesine e tij. Mënyra qe ai donte ishte se duart ose këmbët te ekzekutonin atë që ai ishte urdhëruar te bente" <>
   Përafrimin e disa periudhave shumë të lashta ne lulëzimin e Mistereve Kabirike mund të formohen mbi  wat-Nagon te Kamboxhias ku përmbajn skulptura Kabirike në arkitekturën e saj, e peshkut-njeri apo Dagonit të Babilonisë, dhe në mënyrë të barabartë me çdo komb, duke përfshirë edhe Mayat e Amerikës, zoti majmun. Askush nuk e di se çfarë kane ndertuar njerëzit ne ate vend, por Blavatsky, i cila është dëshmi e mirë në një pikë të kësaj natyre, pohon se kushdo që e ka ndërtuar Nagon-wat ishin të njëjtës fe dhe race si ata që ndërtuan faltoret e lashta, piramidat egjiptiane, dhe rrënojat e Ellora, Copan, dhe Amerikën Qendrore.
   Egjipt. Nëse  kthehemi tani në Egjipt ne gjejmë nga studiuesit se kane pranuar se popullsia e hershme e tij e njohur ishin aleate me Akkadet e Babilonisë, nga gjuha dhe religjioni. Përveç afinitetin e koptikeve lashtë të fjalës kineze dhe Kaldease, është pranuar se para se te adhuronin Osirisin ato ishin te përgjithshem, dhe kjo është aq e vjetër sa Menes mbreti i parë i Egjiptit, kishte një identitet të fesë, dhe se shtatë perëndite e Memphisit përfaqësonin adhurimin e Ptahut - poçari që krijon botën nga e veza e kësaj bote - dhe perëndite e tij të vogla, janë identike me perënditë e Kabirike.Ne Lashtësinë më te hershme te Egjiptit do të duket qarte për t'u provuar nga mutacione të metodave të të shkruarit, për Egjiptasit alfabeti i tyre përveç kastës së Priftërinjve dhe Domatik, ishin te rezervuara nga sistemi simbolik Hireoglafik për gjëra të shenjta: ai Domatic u përdor më pas për çështjet laike, dhe hieratik për dorëshkrimet e tyre të shenjta. Këtë alfabet tefundit ata e transmetojne në Feniki, nga ku përmes Greqisë dhe Romës, në një gjendje të ndryshme por  gradualisht, formon karakteret e kohës tonë.Por kur u vendosën në Babiloni Akkadianet ata ishin pushtuar tashmë nga alfabeti në formë pyke, edhe pse lokalitetin e saktë ku u zhvillua kjo ende nuk është vendosur, është e mundur që ata të kene realizuar atë me gjuhën e tyre dhe fenë nga mënyra se Bactria  primitive e coi ate ne shtepine tyre në malësitë e Kaukazit, apo ato të Azisë qendrore.  Sesu Egjiptian, Nabu Babilonase, të Akkadianet dhe arianet Ak, dhe diagramet kineze jane quajtur Kouas,te futura në menyre primitive YH-Mbreti në një periudhë të mëvonshme, të gjithë kanë të njëjtat lidhje dhe janë të përfaqësuar në mënyrë të barabartë me tetë linjat paralele . Rituali I te vdekurit ose i Manifestimeve të Lehta, përmban aluzione për plejadë Kabirike te Arushes se Madhe apo shtatë yjeve, të cilët janë po aq sa shtatë bijtë e Ptahut, të shtatë frymërat e Ra, të shtatë shokët e Mbretit Arthur, shtatë Hohgates e amerikes, shtatë Lumazi apo udhëheqësit e kopesë ylli i Asirisë, ata gjithashtu mund të aplikojne në shtatë Amashpands të Persisë, të shtatë Rishis të Indisë, dhe shtatë frymëra që rrethojnë fronin e Perëndisë. Z. W. St. Chad Boscawen pohon se në një periudhë të largët, një marrëdhënie e ngushtë  ka ekzistuar  mes  Egjiptit dhe Kaldeas, pika e kryqëzimit të dy qytetërimeve duke qenë në gadishullin e Sinait. Legjendat e vjetra e Kaldesë dhe himnet e vjetra e Eridu të cilat, në dëshminë e baltës, janë caktuar ne një periudhë prej 6.000 vjet pes, Eridu, si Memphis, e quajti "Qytetin e Shenjtë," dhe në Kalde, ne gjejmë një zot me emrin Asari dhe në Egjipt Heseri ose Osiris, ndërsa në Indi ne kemi Iswari.
   Në periudha të largëta të cilat ne po ju shkruajmë ne nuk kemi ndonje artifakt me shkrim të natyrës së Misterieve te praktikuar si në vendin e Egjiptit ashtu edhe të Kaldese, dhe ne duhet të gjykojmë ritet e fshehta, nga ajo që ne mund të konstatojmë prej tyre në një periudhë të mëvonshme; ne e dimë, megjithatë, se ajo që ishte e zbatueshme për perënditë Kabirik të Pellasgjise dhe Kaldesë ishte gjithashtu e zbatueshme për shtatë bijtë e Ptahut në Memphis. Sanconiathon na informon se në kohën e një prej Hierofantve më të lashtë, ata kishin korruptuar Misteret e tyre duke sjellë bashkë afeksionet kosmogoniale me traditat historike, nga e cila do të shohim se para kohe kishin devijuar nga rituali Kabirik. Është shumë i rëndësishëm se Egjipti ka qenë më i begatë në periudha që pasoi aderimin e mbretit te tyre Menes i parë. Shumica e artit të njohura në këto ditë, dhe disa të cilat qe ne nuk i dimë, janë foto në varre të hershme, dhe këto përfshijnë miniera ari dhe shkrirjeje minerali, pretendimet Kabirik, nga të cilat ne e pranojmë Tubal-kainit si babai I Hebrenjeve.
   Kjo ishte porosi e kastës së priftërinjve qe te Inicoje mbi një Faraon të ri, siç ishte rasti në Babiloni, dhe ka gjurmët e simbolikë të artit qe gjendet në kohët e hershme. Kështu rregulli i kubit ishte simbol i shenjtë i së Vërtetës, dhe na thuhet nga Diodorus se alfabeti i lashtë hieratik, dallohet nga ai Domatik ose i përbashkëti i kësaj natyre, si ato qe jane bërë nga përdorimi i mjeteve të marangozit, dhe rasti shpatave , darëve, çekiç druri, daltë, dhe katrore. Rrënojat më të vjetra  përmbajnë simbolet e masonëve, të tilla si pika brenda një rrethi, trekëndësh, mistri, tau, dhe tau- trefishtë. Ne i japim këtu një pjesë te kapitullit të parë të librit e të vdekurve, puna është e një karakteri i përbërë dhe e perziere me teologjinë Memfisiane te Ptahut dhe me atë të Amen Theban, dhe teologjine Osiriane. Kopjet gjithashtu ndryshojnë në përputhje me pozitën shoqërore e të vdekurit për të cilin kopjet e varrimit ishin të synuara.
   "Unë jam një prift në Abidosit në ditën që gëzohet toka,
    Unë po të shoh vende të fshehta të rajonit dredha-dredha,
    Unë urdhëroj festivalin e shpirtit, Zotit të tokës I bindet,
    Unë dëgjoj parullat nga rojet mbi mua,
    Unë jam Arkitekt I madh ndesh e Sochais, (Ptah.)
    Ndërtoj atë nga rezervat. . . . . (ligji i tempullit.)
    Oh! ju clirimtare te shpirtrave,ju Ndërtues nga shtëpia e Osirisit,
    Çliruar shpirtin e Osirian. . . (Emri i vdekur.)
    Ai është me ju në shtëpinë e Osirisit,
    Ai e sheh siç e shihni, dëgjon si ju dëgjojnë,
    Ai qëndron si ju qëndroni, ulet si rri ulur,
    O! ju që i jepni mish dhe pije,
    Për shpirtrat e ndërtuar në shtëpinë e Osiris, (gurë të gjallë.)
    Japin ushqim dhe pije në kohë për Osirisin. . .
    Unë nuk e llogarit arsyetimin tim në shumë pjesë,
    Shpirti im qëndron ne katror në fytyrën e TBE gjyqtarit,
    Ajo është gjetur e vërtetë në tokë. "(Simbolizmin Guild.)
   Një tjetër pasazh thotë - "Si dielli vdiq dhe u ringjall ditën e djeshme, kështu që njeriu vdes dhe ngrihet përsëri." Ka shumë pasazhe në rituale të cilat në mënyrë të qartë thotë inicime sekrete. Përfaqësitë e Hall Gjykimi i Osirisit -  Master i jetës, Mjeshtër i të gjithave, në të gjithë krijimin e tij, emrat, funksionet, diademat, stolitë, pallatet, etj, është e një karakteri shumë mbresëlënës, dhe është përfshirë me krishterimin kohe më vonë. . Në disa nga MSS papirus, si në hieroglifet dhe karakteret hieratike, 3 - 4.000 vjet te vjetra, fryma e shfaqur për justifikimin qëndron midis Isis dhe Nepthys foto me shenjën e një ndertusi tjetër, në disa të tjera ai është mbajtur deri te dy krahët, që përfaqësojnë dy krahet, në këtë deklaratë me shkrim që ai qëndron "katror" para gjykatësit e tij.
   Çdo reth i Egjiptit, kishte Trininë e saj të Perendive: - Theba, në shekullin e 14-të kishte "zotin e fshehur," Amen, "Beresin e të gjitha gjërave, Ti je vetëm një", Muth (nëna) Natyra Nënë, Khensu (fëmija): në shekullin e 4 pes ne kemi Amen ose Khepura (krijuesi); Tefunt (lagështia); Shu (të lehta). Abidosit kishin Osiris, Isis, Horus dhe. Elefanti - Khnum ose Chnoumis; Anuka ose Anocuis dhe Hak. Heliopolis kishin Tum ose Harmachis, Nebhetp, Horus. Memphis kishte Ptahun nga Merenphtah, Nefer; Atum.
   Edhe pse ky kapitull ka drejtuar në gjatësi të mëdha diçka duhet të thuhet se arkitekturës së këtij populli të jashtëzakonshem. Strukturat e vjetra të cilat mbeten janë piramidat, dhe më e lashta e këtyre është ndoshta 8000 vjet të vjetra, dhe mund të përshkruhet si një muranë thjeshtë me gurë. Ndjeksja tjeter eshte piramida e madhe e Ghizeh, e cila është quajtur një Bibël guri, masonët mund ta quajnë atë nje religjion te mrekullueshm fetar, shkencor, astronomik dhe Tracing-bord. Sipas Herodotit ai u ndërtua nga Keopsi, të cilin priftërinjtë e urrenin, pasi ai kishte qene shkaktar qe të gjithe tempujt  të jenë të mbyllur gjatë ngritjes se saj, datën e llogaritur në 3324-4325 BC Është thënë se arkitekti ishte Khufu-ankh, një Osirian, i cili u varros afër saj. Cheopsi ishte me siguri një Osirian, ndërsa priftërinjtë ishin kundër ketij adhurimi. <<"Egjipti," Wm. Oxley, f. 87.>> Të gjitha piramidat kanë priftërinjtë e tyre zyrtar e bashkangjitur, dhe madje edhe në kohët më të hershme shuma përralla bujare janë mbi këto struktura, dhe mbi tempujt e tyre. Këto të fundit ishin të ndarë në tri pjesë: - 1, në oborrin e jashtëm, jo ​​gjithmonë mbuluar, 2, trupin e tempullit, 3, vendin e- Shenjtë dhe tempullin e perëndisë per nder të cilit tempulli është ndërtuar. Tempulli i Jeruzalemit kishte karakter analog. Arkeologët konsiderojnë si bërthama parahistorike e vendit te- shenjtë, dhe dhomat e tjera gradualisht filluan të ngriheshin rreth tij. Piramida ishte modeli mbi të cilin kane vepruar ndërtuesit, muret me pjerrësi dhe ngushtimin lart.
   Ka mospërputhje të rënda në mesin e mësuar në lidhje me kronologjinë e këtij kombi, për shkak të mosmarrëveshjeve te dinastive të caktuara të mbretërve qe ishin ne pushtet njëkohësisht, por piramida e madhe e Ghizeh, pavarësisht nga mosha e saj reale,tregon njohuri të mrekullueshme të gjeometrisë, astronomisë , dhe  Masonerise operative. Graniti më i vështirë ka qenë gdhendur me saktësi matematikore të tillë që një teh thike nuk do të hynte nëper nyjet, dhe njerëzit e shkencës supozojnë se ata kanë zbuluar në ndërtimin e saj provat e të mësuarit të barabartë me atë të ditëve së sotme. Numri 5, dhe shumfishin e saj, është baza radikale e matjeve të saj, pikërisht ashtu si eshte ngritur ne Tabernakullin Israelit , neTempullin e Solomonit . Ne piramidë është gjetur një shprehje e saktë matematike diametri I te ciles eshte ne proporcion te sakte me perimetrin e saj që 1 është sa  3,1459 {SIC}. Ajo është e orientuar saktë, që është ne katër anët e saj ku pikat kardinale jane te kundertat e saj, dhe kjo ndodh dy herë në çdo vit, në një periudhë prej 14 ditësh para pranverës, dhe 14 ditë pas ekuinoksit te vjeshtes, dielli për një periudhë të shkurtër duket sikur eshte pushim me shume ne kulmin e piramidës, si të ishte piedestal i saj. Ajo është ndërtuar në mënyrë që pesëqind milionë inç piramidale, ose njëzet milionë kubitë, paraqesin boshtin polar te tokës. Lartësia e shumëzuar me dhjetë deri në fuqinë e saj te nëntë jep distancën e diellit nga toka (rreth 92 ½ milion milje). Në qoftë se kohëzgjatja e çdo linje të saj, baza është e ndarë nga katër kubitë e 25 inç qe i jep gjatësinë e saktë të një viti diellor, në ditë, orë, minuta, dhe sekonda. Gjatësia në inç te të dy linjat diagonale, tërhiqet në bazë, jep saktësisht numrin e viteve zënë në një procesion të plotë të ekuinokseve, ose 25.826 vjet ½. Hyrja është hartuar në mënyrë që ajo tregon dredhim te boshtit polar te tokës, dhe gurët e Masonerisë mbi formën e hyrjes të monogramit te Osirisit, ai është një kub mbi të cilin janë dy katrore. Dhomat janë të bazuara në mënyrë të barabartë me llogaritjet matematikore të ndërlikuara, dhe fakte të ndryshme astronomike janë simbolizuar në kombinime te pjesëve të saj të ndryshme, por për këto veçori lexuesi duhet të konsultohet ne disa prej veprave të cilat janë shkruar enkas për këtë temë. Në dhomën e Mbretit është konsideruar në përgjithësi një pastor i iniciuar, por është thënë gjithashtu që përbëjnë një standard të masave të thatë. Edhe kjo duket profetike dhe thuhet qe gjendet ne matjet e tij, por pasi kjo është më së paku dhe disa nga këto korrespondenca të ndryshme të pasigurta ne nuk do ta trajtojme ketu .
   Herodoti thotë se ai mori 300.000 punëtorë për të ndërtuar strukturat në 30 vjet, dhe se një e treta e njerëzve të kohës ishin të punësuar në bërjen e një rrugë e shtruar me blloqe. Duke vënë në dukje punën e tij të mrekullueshme, ne mund të pyesim, nëse kjo piramidë është vetëm 5.000 vjet e vjetër, çfarë moshe është puna e mureve Ciklopike?
   Por Piramida e Keopsit ka ndikim shumë më të rëndësishem ne Masonerinë spekulative se çdo gjë që kemi thënë deri tani, dhe pse fshehtësitë e priftërinjve të Egjiptit ishin absolute, por nuk është krejtësisht i pakalueshëm. Kjo fshehtësi u nda në mënyrë të barabartë e të rrepte në Memphis, Thebe, dhe Heliopolis, dhe kur Pitagora u iniciua per te aplikuar keto te fshehta ai u referua nga e para deri tek e fundit. Arkitekti i Keopsit mishëroi Misteret Osiriane në gur te pavdekshëm, siç bëri edhe ndërtuesi te Borsippa babilonase, dhe projektuesi i shpellës persiane e Mithras. Dhe tani diçka reth mistereve të Egjiptit, të përfaqësuar nga kjo piramidë. Hyrja dhe kalimi i saj në përputhje me shkronjën Y, ose "dy shtigjet" e Pitagorës dhe mënyra e gjerë dhe e ngushtë te Mistereve Pellasge. Rruga poshte të çon në një dhomë të nëndheshme,dyshemeja e cila është e përafërt dhe e pagdhendur, siç është I perafert muri i gurit të një mason. Pasazhi  I pare ngjitur te çon  në një dhomë të mesme me emrin e Mbretëreshës, ose Isis Zonja tonë, dhe mbi të është dhoma  e mbretit me sarkofag bosh e Osirisit, mbi të gjitha janë pesë dhoma te fshehta te dimensioneve të vogla. Dr Oliver pohon se PISCIS vesica hyn në hartimin konstruktiv të dhomës të Mbretëreshës. <<"Fytyra e Errët" Thesarit, "f. 241.>> E gjithë  struktura e brendshme mbulon një alegori shumë të rëndësishme. Ajo eshte treguar kohët e fundit nga WM Brother Adams, dhe duke pasur miratimin e përgjithshëm të Profesor Maspero, ka një marrëdhënie mes  strukturës së brendshme të piramidës dhe ritualit të vdekurit, ose  Maspero thotë se, "si njëra dhe të tjera kanë lidhje me një shtëpi ideale e cila ishte konceptuar nga Horusi per ta ngritur ne nder te atit te tij Osiris "dhe Adams thekson se, arkitraun e fshehur, pasazhet ne veri dhe jug zbatohen në mënyrë të barabartë në tempullin qiellor, dhe homologut tokësor. Ky është në fakt mishërim, ndoshta 6000 vjet më parë, bashkëtingëllon tek Masoneria spekulative dhe operative me besimin  shpirtëror tek Osirisi.
   Simbolet fetare te Egjiptit, sipas Z. William Oxley qe punoi në Egjipt, ndryshimet me rotullimin e diellit nëpërmjet shenjave të zodiakut,ky pohim vërtetohet nga shumë dëshmi. Epoka e Osirisit dhe Isisit është mitike, por ata janë të përfaqësuar si prindër të binjakëve Horus dhe Harmachis. Në vitin 4565 para erës sonë dielli hyri tek konstelacioni i Demit, dhe Demi u bë emblema e Osirisit. Kur hyri tek Ujori 2410 pes, dhe Ram bëhet emblema Amen në Thebe. Kur hyri tek Peshqit 255 pes, dhe ne kemi ne forme-krokodili  perëndite, dhe peshku është një simbol i krishterë. Egjiptianët  përcollen diçka të kësaj natyre tek Herodoti, i cili e regjistron atë si një legjendë kurioze: Heracles ka dëshiruar për të qene nje zot më i lartë, ai duke qenë një nga 12 Perëndite e vogla; në gjatësi për të përmbushur lutjet e tij,ai zbuloi se kishte veshur nje lekure supreme me kreun e Ram. Godfrey Higgins i ndjeri supozon në Anacalypsis e tij që kur dielli hyri tek Demi ai gjeti  nje njeri zezak si Budha I zi, dhe kur ai hyri ne Dash ai e gjeti akoma me të zi, por me hundën si shqiponjë dhe flokë të drejtë si një Krishna bukur.
   Zbulimet e fundit të kolonelit Ram tregojn se Sfinksi është një nga monumentet më të lashta të Egjiptit, siç ishte e vjetër në kohën e Keopsit, dhe ka një pllakë që tregon se u riparua nga Faraoni Chephren. Ajo përfaqëson, ate përballë diellit në ngrritje, zoti Ra-Harmachis dhe ka në bazën e saj të disa dhomave të latuar në shkëmb, varret e mbretërve dhe priftërinjve të përkushtuar në adhurimin e Harmachis.
   Gjatë dinastisë 5 i Mbretërve tempuj të vogjel janë ngritur, si në Esneh, disa piramida, dhe një tempull Osirian në Dendereh. Ka një mbishkrim të dinastisë 6 në Muzeun Ghizeh, në të cilin Una, një njeri i popullit, përshkruan se si ai kishte qenë i dërguar nga Pepi I. për të prerë, dhe pastaj të përcjellë, një bllok prej guri për varre mbretërore, ai dha detaje per mënyrën sesi te realizohet kjo, me aftësi inxhinierike, rreth 3400 pes, me stilet e veta "shefi i punëtorëve mbretëror." Usertesen I., ndoshta 3.000 BC, hodhën themelet e tempullit të diellit në Heliopolis, dhe supozon veten të jetë biri i dyfishte Harmachis, Mbreti ndërtoi te njejten nga pjesa e përparme e tempullit të Karnak, i cili mat 1.200 metra nga 348 këmbët, ai zgjeroi edhe tempullin e Ptahut në Memphis. Profesor Norman Lockyer, FRS, konsideron se si Karnak është e orientuar për të marrë drejtpërdrejtë boshtin e diellit në sezonin kur preku horizontin, përballë portës se tempullit, ajo u ndërtua 3.700 BC
   Mbikëqyrja e zejtarëve egjiptian nga zyrtarët më të lartë është shfaqur në tempullin rockcut e Rekhmara, si 3400 vjet më parë Vezirit të Thebes qe është  përfaqësuar me të gjithë shërbëtoret e tij, "jane inspektuar të gjitha zejtaritë qe jane bërë në tempullin e shtëpisë së Amenit, dhe mësoi çdo njeri detyrën e tij në lidhje me tregtinë e tij. " Mbishkrimin e tij konkludon: "Unë nuk kam lene vepra te këqija pas meje, mund të shpallem i drejtë dhe i vërtetë në gjykimin e madh." (Boscawen në Globe, gusht, 1900.)
   Disa shekuj më vonë Labirinti i njohur u ngrit, ajo përfaqëson plot dymbëdhjetë yje, dhe dymbëdhjetë perënditë e medha, dhe përmban 3.000 dhoma me një piramidë te lartë te gdhendur si zëvendësues. Si dëshmi se priftërinjtë kishin një besim monoteist ne do citojme fjalët e mëposhtme rruga mbi portën e tempullit të Medinet-Abou: - ". Është Ai që ka bërë gjithçka që është, dhe pa Atë asgjë nuk është bërë" Tempulli Luxor është më i madh mbi tokë, por hapësira nuk na regjistron një të dhjetën e punimeve të forta ne këtë rrace të mrekullueshme. Emrat e arkitektëve të shumte janë të ruajtura dhe Brugsch, Leiblein, dhe Lepsius, japin tridhjetë e katër emra, disa prej të cilëve ishin aleate me faraonët ne pushtet. Marrëdhëniet tregtare kane ekzistuar me Kinën, si qeramika, dhe vepra të tjera të artit, janë gjetur në varret e shumtë të lashta.
   Nuk ka të dhëna te një artisti me emrin Iretsen, prej rreth 2.800 para Krishtit, në të cilën ai thotë: - "Unë e di  misterin e Fjalës hyjnore, dekretet e festave fetare, dhe çdo rit kryet aty , dhe unë kurrë nuk jam larguar prej tyre unë e di se si prodhohet nje formë qe vjen me radhe ne hyrje dhe ne dalje, kështu që çdo anëtar shkon në vendin e tij unë e di sesi mendon, pa një të dytë, e cili frikesohet nga të pabesët,.. edhe duke paraqitur. Unë e di marrjen e Amulets, me të cilën mund të shkojë tek zjarri dhe nuk do të japë flaken e saj, që dhe uji nuk do ta shkatërrojë. Unë jam një artist i urtë në artin e tij, një njeri qe qëndron mbi të gjitha njerëzit nga të mësuarit e tij. " Një pasazh këtu mund të referohet vetem ne daljet dhe hyrjet e shpirtit në ekstazë, si në Yogism të Indisë, dhe Amuletat kundër zjarrit dhe ujit do të duken si për t'iu referuar gjyqit fillestar nga zjarri dhe uji tek Misteret. Por në ditët tona tregime shumë të jashtëzakonshme janë thënë në lidhje me priftërinjtë e Japonisë, dhe njerëzve të tjerë më pak të civilizuar, duke ecur mbi qymyr të ndezur dhe nuk demtohen. Nese e pyes veten se si ky artist do të interpretojë hartimin simbolik te mëposhtem me një monument te lashtë? Një luan i mban në një dorëshkrim ne crux-ansata, dhe me doren tjeter merr nje njeri te shtrire,koka e te cilit eshte afer nje altari, në qoftë se luani ka qëllim për të ngritur njeriun, në altar qëndron një Zot qe përshëndet me shenje një zejtar. <>
   Zhvillimi më i lartë i qytetërimit egjiptian ishte gjatë kohës patriarkale që shtrihen nga dinastia 4 në dinastinë 12, thonë se nga 7.000 në 2.400 pes, dhe në lindje të Egjiptit filloi të prekej nga ndikimi i huaj. Mbretërit kishin "Gjykatat e Arkitekteve," të profesionit te tyre duke u mbajtur për nder këta oficere shpesh punonin me familjen mbretërore. Gjatë gjithë periudhës që ne kemi quajtur pozitat më të larta të shtetit ishin të hapura për intelektin, dhe njeriu mund të aspironte me perulesi për tu bërë Gjeneral, Gjykates i Arkitektit, apo ndonje shkrues mbretëror: Mbretërit ishin etërit e popullit, dhe një ushtar i suksesshëm mund te behej arkitekt, si çmimi më i lartë, një "Companion Royal," ose një "nje shoqerues I vertet mbreteror," dhe I lidhur ngushtë me Mbretin. <>
    Njëkohësisht drejtimi i kulturës egjiptiane ishte ai i Scytho-Hitit  Mbretëria e madhe, të barabartë me Egjiptin, në metale, ndërtesat, artit, dhe kapiteni Conder thekson se pika brenda një rrethi,, ishte simboli tyre fonetik për "Një, "ose i Perëndisë dhe yllit me pesë cepa,, simboli i" të ", që nënkupton ose poshtë, ose prejardhjen , dhe simboli Qipriot i dy trekëndëshave qe bashkohen në kulmin e tyre,, por pa fund,, ishte karakter Hitit për mbrojtjen e njeriut nga. <<"Luciferi," ix.>>
   Një periudhë e gjatë e errësirës historike , eshte zbuluar se një racë krejtësisht e dallueshme nga egjiptianët qe kishin marrë ne zotërim malësine në veri të Tebës, në mes të dinastisë 7 dhe 9. Ata ishin një rrace e gjatë, te fuqishem, i ngjanin Libianeve dhe njerëzve te Amonit, kishin flokët me onde kafe, hundë e shquar si shqiponjë, dhe perdornin sëpata stralli dhe perpunonin bakrin. Ata kishin bere poçari, punëtorë guri, dhe metallurge. Në një kuptim ritualistik ata ishin kannibale, dhe thyenin kockat e organizmit të njeriut për nxjerrjen e palcës.Per kete race jane bere zbulime kohët e fundit dhe ishin Nubt, një qytet i cili ishte i përkushtuar në adhurimin e Setit dhe e cila është përmendur në një nga Satirat e Juvenal, si origjina e luftërave te tmerrshme, dhe orgjise kanibale.
   Pas kesaj, në një farë mase për shkak të kesaj, ishte dominimi i Hyksos, apo Bari i Mbretërve, të cilët pushtuan Egjiptin, në mes të 2500 dhe 1600 para erës sonë, ndoshta varet pjesërisht mbi eksitimet që u ngriten në Azinë Qendrore, kur pushtuan Elamitët Babilonisë, dhe këta Hyksos duket se kanë ndjekur pikëpamjet fetare e fiseve semite, edhe pse disa shkrimtarë kishin menduar se ata ishin besimtarë të vjetër të cilët ishin kundër ritualit te Osirisit, të cilat ne do të përmendim në kapitullin tonë të ardhshëm si një ritual arian, të pesha e provave është krejt në favor e një origjine të huaj, pushtuesit. Manetho, një historian egjiptian i cili ishte punësuar nga Ptolomeu Pelasg për të hetuar analet e Egjiptit, pohon se hebrenjtë ishin të kësaj race. <> Simplicius pohon se ajo që Moisiu u mësoi Hebrenjve ai I kishte mësuar tek Misteret. Këta Hyksos ishin te dëbuar nga një Theban emri i të cilit ishte Aahames dhe tempujt Osiriane u rihapën.
    Kohët e fundit shume mumje te Meneftahut u zbuluan në Luxor, dhe një test qe u zhvillua ne Kajro qe Faraoni ndoqi bijtë e Izraelit, ai ishte mbreti 2 i dinastisë 19.
   Thothmes III., Rreth 1.600 para Krishtit, tregon ceremoninë që ai kish vërejtur në hedhjen e një themel-guri ne Buto, por tableta nuk ishte e perkryer. Goditja e parë me cekic mbi te duhet te kishte si qellim per ti nxjere ujin, një dokument ishte depozituar në nje gur që përmban emrat e të gjithë perëndive dhe perëndeshave te medha, "dhe njerëzit u gëzuan." Ka edhe një mbishkrim të kësaj periudhe në Statujen e Semut, në të cilën ai është i vetëquajtur ".I Parë i te parëve, dhe Master i punimeve të të gjitha Masterve te punës"
   Ka edhe diagrame gjeometrike të kësaj periudhe qe tregojn njohuri të katrorit, dhe ne Piramiden e Madhe nuk ekziston ende një diagram qe te tregoje mënyrën për të bërë një kënd të drejtë:  vesica piscis ekziston në një ndërprerje gjatë Dhoms se Mbretit. Disa nga vizatimet ekziston akoma nje kod i proporcionit për ndërtimin e figurës njerëzore, e cila përfaqëson njeriun Vitruvian nga nje {X}, kërthiza duke qenë në qendër,edhe pse nga më të hershmet për herë të fundit, kode të ndryshme, proporcione te aferta qe ishin fiksuar duke formuar një diagram te katroreve të përsosur. Klementi i Aleksandrisë thotë se tempujt e Egjiptit  jane të ndara nga ato te Jeruzalemit dhe mbledhjes ne Sanctuary nga një perde e madhe me katër ngjyra, të përpiluar mbi pesë shtylla, e duke aluduar në pikat kardinale te busulles, per elemente te tjera. Piramidat ishin punuar nga qendra nga këndi 3, 4, 5. Guilds thonë se ky simbol, tregon praninë e 3 GMM së.
   Kemi ndjekur këtë epokë të hyrjes në Egjipt për një sasi të madhe të ndikimit babilonas, por për ta bërë këtë të kuptueshme disa shpjegime jane te nevojshme. Në disa raca të largta periudha Eiopiane e pushtimit nga Etiopia, e ndjekur nga Semitet, u vendos në Elami,ku ishin vendosur në Babiloni. I pari prej tyre ishte ndoshta një adhurues i Zotit Marduk , apo Merkuri i cili është gjithashtu Thoth dhe Hermes, për Nimrodi biblik  është një me Marduk, fillimi i të cilit ishte Babeli dhe mbretëria Ereku dhe (Ur në) Akadi dhe Kalmehu në vendin e Shinarit. Këta te ardhur kane pranuar fenë e Akkadianeve më parë, nga ku ne mund të supozojmë ose se nuk kishte asnjë dallim të madh në mënyrën e adhurimit, apo që ky i fundit kishte ndikim, si një race e kulturës më të lartë. Pushtuesve, megjithatë, iu ndryshuan emrat e perëndive të përshtatur ato për gjuhën e tyre Arya-semite, dhe si terma astronomike janë në atë gjuhë konkluzioni është tërhequr se shkenca ishte e një zhvillimi semit <<"Magic Kaldeasit,". - - Lenormant>> Perënditë kryesore te racës ishin asimiluar ne Samas dielli-zot, Sin hënë-zot, dhe Yav "e inundator," i cili është ndoshta Hea të Akkadet.. Ata e pranuan doktrinën e pavdekësisë se shpirtit <<"faktet e të kaluarës" -. Himn përkthyer>>. Asiria e hershme Mbreti Asir-Nasir-komunalei beri  të gjitha pushtimet ne menyre djallëzore të cilat  lidhen me mbishkrimet e tij nga këto perëndi, dhe shpalli veten si "exalter e Yav." Emrat semite e Beth-Yakin dhe Yakin, si emrat e vendeve dhe personave janë gjetur në këto mbishkrime të hershme. Mbetjet e kesaj teologjie ekzistojn në keto ditë në mesin e Yezids të Azisë, dielli është adhuruar me emrin e tij të vjetër, te hënës dhe të demit nderohen ne menyre të barabartë në mesin e disa fiseve, dhe me adhurimin e tyre janë transmetuar mënyrat e fshehta te njohjes, që një shkrimtar i cili kishte njohuri per termat e Fimasoneve "shenja. <<" Ars Quat. Kor. " iv. . - Yezids (Yarker)>> Kjo në mënyrë të barabartë përbën një argument për mundësinë e transmetimit të pandërprerë te Freemasonrise nga shekulli në shekull, dhe është e pamundur që të dal në shumë pika të dallueshme të ngjashmërisë me misteret primitive që ajo posedon, dhe konkluzionet të cilat ne mund të nxjerrim nga kjo është se një priftëri të arsimuar I kishte shtuar artit dhe shkencës programin e tyre, dhe se të gjitha tempujt ende vazhdojn të jene ngritur nën mbikëqyrjen e tyre.
   Qytetërimi Kaldeas rreth 4,000 vjet më parë dominnte Sirinë, dhe gjuha e tij u bë në gjuhën diplomatike të botës së njohur, ndërsa tregtia është mbajtur gjerësisht në mes të Egjiptit, Babilonisë, Indise dhe Kines. Rreth 1500 para erës sonë një mbret egjiptian me emrin e Amenophis III., një adhurues i zotit Theban Amen, u martua me një grua aziatike që e rrethonin fronin me të afërmit e saj, dhe shkruesi Babilonisë u krijua në Gjykatë, për legjendat Kaldease ato ishin kopjuar dhe dërguar në Egjipt . Djali i tyre Amen-Hotep miratoi besimin Kaldeas dhe e ndërroi emrin e tij për të Khu-en-aten, tërhiqen nga Ameni, atëherë një nga priftërinjte me te vjetër në botë. Ai ndërtoi në tetë vjet  qytetin e madh te Tel-el-Amarna, ku për shtatëmbëdhjetë vjet ai zbatoi  adhurimin e "diskut diellor," apo rrezet e tij vitale. Ky ishte në fakt adhurimi i rrezeve të diellit jetike si burim i të gjithave, pushtetin e jetës vitale dhe fuqine. Ndoshta në disa aspekte ajo ishte një restaurim i besimit të Hyksos por ajo përfundon përsëri me vdekjen e mbretit. Në ngritjen e qytetit të tij të ri, Bek, pasardhësi trashëgimtar i një vijë të gjatë te arkitektëve Egjiptiane, është përshkruar si - "e artistit,  mbikëqyrës i skulptorëve, mësuesi i Mbretit te tij." Asistent i tij, zëvendësi i tij ose kujdestari, ishte Potha, i cili është përshkruar si - "Master i skulptorëve të Mbretëreshës," nga të cilët asnjë dyshim aziatik nuk është menduar. Këto shënime të vlefshme janë zbuluar vetëm kohët e fundit, dhe në shtëpinë e Masterave,artefakte janë gjetur në faza të ndryshme dhe ilustruar me shembuj si prerja e hieroglifeve, si dhe, portrete dhe statuja te përfunduara ne menyre të përkryer, pa ndonjë përzierje e stilit të huaj , dhe të cilat janë të barabartë me ndonjë punë moderne. Vlen të përmendet që plani bazë te varri i Mbretëreshës së Amenophis III., Rreth 1470 pes, është një kryq i formës latine, dhe si z. William Oxley thotë, "pikërisht në planin e një kishe të krishterë."
   Dinastia Ramiside, në të cilen priftërinjtë e Amen u kthyen përsëri në pushtet, bëri shumë në shekullin e 14-të qe zbukuroi Egjiptin  me ndërtesat madhështore, dhe Beken-Khonsoo e përshkruan veten si arkitekti e Ramsesit II., "miku i Amenit," dhe restaurues I  Karnak, dhe Dr Wm. Birch na informon se Suti binjakët dhe Har ishin Mer-Kat, arkitektët, i cili kishte ngarkuar Karnak. Ramsesit III. bën një rekord per restaurimin e tempujve të shumta që ai restauronte. Ai ndërtoi një tempull në Thebe me Khons, me gure ranor të mire te latuar dhe gure bazik te zinj, pasi portat dhe dyert e të cilit ishin të veshura me Ar.
   Kjo është për të ardhur keq që ne kemi kaq pak rite që jane autentike në lidhje me ritet e Mistereve, edhe pse doktrina është mishëruar plotësisht në ritualet të vdekurve, ne vetëm të fillojmë me keto detaje pasi ishin kryer në Pellasgji nga Orfeu, Kadmusi , dhe Cekropsi në shekullin e 16-të BC.Te gjithe mbretërit Egjiptiane ishin inicuar në to, jane paraqitur dhe janë të stolisur me perparse shumë te bukura dhe I adhuronin ato.Gjithashtu ka dhe paraqitje, në piktura, skena e të cilave mund të zbatohet njësoj ndaj Mistereve tokësore, ose kalimin e shpirtit në jetën tjeter, e cila ishte në të vërtetë objekti i mistereve priftërore, dhe kjo ishte një porosi e fortë në Egjipt për të përshtatur të gjithe jetën e tyre për besimin e tyre në të ardhmen, apo ta miratojnë në ritet e tyre fetare.
   Në kapitullin tonë të ardhshëm ne mund të jemi në gjendje të formojnë një opinion më të fortë mbi ndryshimet e bëra në Misteret Kabirike,per të cilat ishim të qartë më Misteret e lashta Kabirike nga Arianėt e avancuar, dhe si të dyshuar per ndryshimet e bëra në Egjiptin e lashtë me zëvendësimin e efekteve Kosmogoniale ose natyrore, për histori të tilla tradicionale si atë që është shënuar nga Sanconiathon, Berosus, etj, një pasojë te natyrshme, sepse Egjiptasit ishin padyshim një popull të gjakut të përzier. Ata e panë Perëndinë në të gjitha format e natyrës. Si proto-Arianėt ato u zhvilluan në masë të madhe të artit dhe të shkencave. Së fundi, përforcuar nga Arianėt e pastër ata u bënë Apostujt e pavdekësisë te kushtëzuar të shpirtit njerëzor. Gjatë sundimit mijra vjet te Hyksos, apo Bari i Mbretërve, ata ishin në kontakt të vazhdueshëm me një besim monoteist, por jo më shpejt kishin shtyrë nga këto shtypësit se ritet e doktrinës së pavdekësisë, një babai, nëne, dhe biri, u ngrit në shkëlqimin e tyre të vjeter.
   Nga mënyra e mbylljes së këtij kapitulli mund të jetë vënë në dukje se ne kemi parë një seri e mistereve, i cili në mesin e njerëzve të cilët, që jetojnë në klimat e nxehta, kishim shumë pak nevojë për  artin, dhe kufizuan veten më tepër për pikëpamjet spekulative të krijimit të botës dhe marrëdhëniet që ekzistojnë ndërmjet qiellit dhe tokës. Për këto, në fazën e ardhshme, iu shtua edhe I tërë rrethi i artit dhe shkencës, Misteret e vjetra për krijimin e botës dhe afinitetin ndërmjet qiellit dhe tokës u mbajtën, por një racë superiore e KABIRIT, shtuan një arkitekturë të përmirësuar, bujqësi, metalurgji, ndërtimin e anijeve, dhe të gjitha artet. Faza e tretë që pasoi ishte ndarja e mistereve e fesë dhe Arteve në dy degë.